Rosefield

“De meisjes van vandaag zijn de vrouwen die morgen het verschil maken.” Het Amsterdamse horloge- en sieradenmerk Rosefield streeft ernaar vrouwen te helpen om de beste versie van zichzelf te zijn. “De missie van Plan International om meisjes in staat te stellen ‘to learn, lead, decide & thrive’ is een missie die ons heel nauw aan het hart gaat en goed past bij Rosefields eigen values.”

We zijn heel trots op onze samenwerking met Plan International, zodat we samen meisjes meer kansen kunnen geven om het maximale uit zichzelf te halen.

Internationale Vrouwendag 2021

Rosefield wilde ter ere van Internationale Vrouwendag een stapje extra zetten. Zo kwam de campagne ‘Rosefields International Women’s Week’ tot leven, waarbij Rosefield een deel van elke bestelling aan Plan International heeft gedoneerd ter ondersteuning van de onderwijsprogramma’s voor meisjes. Zo helpt Rosefield Plan International specifiek bij het voorlichten en onderwijzen van meisjes en om hen van schoon drinkwater te voorzien.

Rosefield vindt het heel belangrijk om haar community het gevoel van empowerment te geven. Daarom werkt het merk graag samen met partners die de missie van empowerment delen en zo kwam Plan International in beeld. Rosefield is vastbesloten om Plan International te supporten in de missie om gelijke rechten en kansen te creëren voor meisjes overal ter wereld.

Over Rosefield

Rosefield werd in 2014 opgericht en is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal accessoiremerk met een herkenbare minimalistische uitstraling. De collectie bestaat uit accessoires die zijn ontworpen met liefde, gemaakt van mooie materialen, maar wel voor een betaalbare prijs. Rosefield weet heel goed dat de juiste ‘finishing touches’ het zelfvertrouwen van een vrouw een boost kan geven. Met die ideologie worden al Rosefields accessoires geïntroduceerd.

 

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.