Public campaign for gender equality and children’s rights

Companies are important players in society. Their products and services, branding and marketing, all influence consumers’ behaviour and preferences. That makes it very important that companies speak out against gender inequality and stereotypes. Plan International would like to cooperate with you to develop public campaigns.

Would you like to participate?
Yes, contact me (form in Dutch)

Girls get Equal

Girls get equal

Many girls are disadvantaged, ignored or abused. Plan International wants all girls to have the freedom to be themselves and live as they want. Girls get equal.

How you can join us

You can participate in Plan International’s Girls Get Equal campaign Girls Get Equal-campagne van Plan International or the Don’t Look Away campaign Don’t Look Away-campagne – launched in the Netherlands with the Ministry of Security and Justice, the Royal Netherlands Marechaussee, the police, the ANVR (General Dutch Association of Travel Companies), TUI Benelux, ECPAT, Meldpunt Kinderporno op Internet, Terre des Hommes, Plan International Netherlands and Free a Girl.

Or you can take part in the Girls Take Over promotion, marking the International Day of the Girl by allowing your company to be taken over for a day by a girl or young woman. Find inspiration here.

Do you want Plan International to contact you for more information? Send an e-mail to bedrijven@planinternational.nl

or

Contact me (form in dutch)

Others also read

  • Nieuws
    • 20 april 2018

    Eerste studenten geslaagd voor TUI Academy!

    In de Dominicaanse Republiek is de eerste groep studenten geslaagd voor hun opleiding aan de TUI Academy. Op 23 maart jl. kregen zij hun diploma. Met dit certificaat op zak ligt een carrière in het toerisme binnen handbereik. En dat is geen vanzelfsprekendheid in het land.

    Lees meer

    Lees meer
  • Blog
    • 26 maart 2018

    De andere kant van de Dominicaanse Republiek

    De TUI Academy, vanuit Nederland opgezet door TUI Care Foundation, is de corporate foundation van de gelijknamige touroperator en Plan Nederland. 150 tieners, voornamelijk meisjes, kregen het afgelopen jaar les en voorlichting op over de meest uiteenlopende gebieden, van huishouden en cocktails shaken tot seksuele voorlichting en dus ook zogeheten lifeskills, die hen weerbaarder moet maken in de maatschappij.

    Lees meer

    Lees meer
  • Nationale Postcode Loterij Goed Geld Gala Nieuws
    • 16 februari 2018

    Plan Nederland ontvangt ruim € 3,1 miljoen van Postcode Loterij

    In 2018 schenkt de Postcode Loterij een recordbedrag van 357 miljoen euro aan 112 goede doelen. Dat maakte de loterij donderdagavond bekendgemaakt tijdens het jaarlijkse Goed Geld Gala in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. Leonardo DiCaprio, acteur en milieuactivist was de hoofdgast van de avond.

    Lees meer

    Lees meer
 
 
 
 
 

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.