Publieke campagne voor gendergelijkheid en kinderrechten

Bedrijven zijn belangrijke spelers in de samenleving. Met hun merk, product of dienst en marketing beïnvloeden zij het gedrag en de voorkeuren van consumenten. Het is daarom van groot belang dat ook bedrijven zich uitspreken tegen genderongelijkheid en tegen stereotype denkbeelden over mannen en vrouwen. Plan International wil graag met u samenwerken in het ontwikkelen van publieke campagnes.

Interesse om mee te doen?
Ja, neem contact met mij op

Girls get Equal

Girls get equal

Meisjes zijn er klaar mee om te worden achtergesteld, genegeerd en misbruikt. Tot alle meisjes de vrijheid hebben om zichzelf te zijn en te leven hoe ze dat zelf willen, zullen ze alles doen wat daarvoor nodig is. Girls get equal. Dat is de droom van Plan International.

U kunt ook meedoen!

Dat kan bijvoorbeeld door mee te doen aan de Girls Get Equal-campagne van Plan International. Of aan de Don’t Look Away-campagne die in Nederland is gelanceerd op initiatief van het ministerie van Veiligheid en Justitie, de Koninklijke Marechaussee, de politie, de ANVR (Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen), TUI Benelux, ECPAT, Meldpunt Kinderporno op Internet, Terre des Hommes, Plan International Nederland en Free a Girl.

Of neem deel aan de Girls Take Over-actie van Plan International, waarbij uw bedrijf voor één dag wordt overgenomen door een meisje of jonge vrouw, ter ere van Wereldmeisjesdag. Laat u hier inspireren.

Deelnemen aan publieke campagnes?

Plan International neemt hierover graag contact met u op

Ja, neem contact met mij op

Anderen lazen ook

Achter de nuchtere cijfers, percentages en feiten over gendergelijkheid en kinderrechten gaan de persoonlijke ervaringen schuil van vele meisjes. Dit zijn hun verhalen.

  • Meisjesverhalen

    “Ik heb mijn zwangerschap zo lang mogelijk geheim gehouden”

    Toen Jenny (20) uit Ecuador er op 16-jarige leeftijd achter kwam dat ze zwanger was, durfde ze het aan niemand te vertellen. In de inheemse gemeenschap van Chimborazo, waar ze woont, zijn zwangerschappen bij…

    Lees meer

    Lees meer
  • Girls from Utter Pradesh in India Meisjesverhalen

    Shalini gaf 2.500 kinderen officieel een identiteit

    In Zuid-Azië moet de helft van de meisjes trouwen voordat ze achttien zijn. Een gevolg hiervan is dat veel van hen op jonge leeftijd zwanger raken en moeten stoppen met school. Maar daar komt…

    Lees meer

    Lees meer
  • safer cities Meisjesverhalen

    Juliet maakt Kampala veiliger voor meisjes

    De 21-jarige Juliet is een alleenstaande moeder in Kampala, Uganda. Haar dochter Nahia (3) is een vrolijk, eigenwijs meisje. Juliet is dol op haar, maar ze is ervan overtuigd dat ze niet al zo…

    Lees meer

    Lees meer
 
 
 
 
 

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.